Zobacz więcej
Obejrzyj galerię ekranów, ilustrującą opisywane funkcje systemu.
Obejrzyj galerię ekranów, ilustrującą opisywane funkcje systemu.
Agitia aktywnie wspiera rekrutera w procesie prowadzenia rekrutacji - poprzez ich definiowanie, prowadzenie, nadzór i podgląd historii rekrutacji.
Każda z rekrutacji może znajdować się w jednym z 4 stanów - "nowa" (etap definiowania rekrutacji, jeszcze bez prowadzenia naboru), "trwa" - rekrutacja w trakcie, "zawieszony" - jeśli tymczasowo z jakichś powodów nie są prowadzone czynności w ramach rekrutacji oraz "zakończona". Rekruter może zmieniać aktualny stan rekrutacji. Historia zmian jest pamiętana i zawsze można prześledzić, kiedy nastąpiła.
Agitia oferuje możliwość przypisywania tagów, czyli etykietek (flag) rekrutacjom . Tagi mogą być definiowane zależnie od potrzeb (na przykład "Ważna rekrutacja", "Rekrutacja kluczowa dla naszej firmy"). Tagowanie jest proste i możliwe już z poziomu listy rekrutacji - poprzez kliknięcie w ikonkę odpowiadającą etykietce. Tagi stanowią użyteczny mechanizm dla rekruterów, pozwalający na łatwą klasyfikację rekrutacji.
W obrębie modułu kandydatur, Agitia oferuje wsparcie Inteligentnego Asystenta, podpowiadającego ważne informacje i kroki dotyczące wybranej rekrutacji - są to informacje takie, jak liczba zapełnionych wakatów, liczba wszystkich wakatów, liczba kandydatur, wskazanie że rekrutacja powinna już zostać zakończona (na podstawie wprowadzonego okresu trwania rekrutacji), ilość dni do końca rekrutacji, informacja o tym że rekrutacja jest aktywna online. Inteligentny asystent podpowiada także, jakie kroki nie zostały jeszcze powzięte w ramach rekrutacji - na przykład nie zdefiniowano ankiety dopasowania lub kryteriów dopasowania kandydatów.
Agitia umożliwia eksport danych o rekrutacji w postaci Karty Rekrutacji do formatu PDF, przygotowanego do wydruku w formacie A4. W karcie rekrutacji znajdują się wszystkie istotne informacje na temat rekrutacji.