FAQ

Twój System Rekrutacji Pracowników

Masz pytanie?

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Wyślij pytanie przez formularz kontaktowy lub zadzwoń.

Dlaczego warto wybrać gotowe rozwiązanie?

Agitia to rozwiązanie zbudowane w oparciu o nasze kilkuletnie doświadczenie w tworzeniu rozwiązań dla branży HR. Podejmując decyzję o wyborze systemu informatycznego, mają Państwo do wyboru zakup rozwiązania "szytego na miarę" lub gotowego. Rozwiązanie "szyte na miarę" zaoferuje Państwu zamawiane funkcjonalności i nic więcej. Rozwiązanie gotowe - funkcjonalności zbudowane w oparciu o nasze doświadczenie, spełniające oczekiwania pracowników z  branży HR i uzupełnione o Państwa oczekiwania. Rozwiązanie gotowe to także oprogramowanie gruntownie przetestowane, i pozbawione błędów. Wybór należy do Państwa.

Dlaczego akurat Agitia, a nie rozwiązania konkurencyjne?

Przy wyborze rozwiązania dla potrzeb rekrutacji, należy uwzględnić wiele aspektów oferowanych na rynku rozwiązań - oferowane funkcjonalności, zgodność z GIODO, wydajność, stabilność działania i przydatność w codziennej pracy rekrutera. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby oferowane przez nas rozwiązanie we wszystkich wymienionych obszarach było na najwyższym poziomie.

Oferujemy wsparcie posprzedażowe w zakresie poprawek błędów, rozbudowy o żądane przez Państwa indywidualne funkcjonalności oraz aktualizacje oprogramowania.

Czy Agitia dostarcza gotową bazę kandydatów?

Nie. Agitia to tylko narzędzie, wspomagające procesy rekrutacyjne oraz zarządzanie bazą danych kandydatów. Dane muszą Państwo pozyskać we własnym zakresie.

Czy Agitia podejmuje decyzje za rekrutera?

Nie. Agitia wspiera decyzje w procesach rekrutacyjnych - poprzez znajdowanie pasujących do stanowiska kandydatów czy ocenę dopasowania kandydatury do stanowiska. Ostateczna decyzja należy zawsze do człowieka, czyli rekrutera pracującego z użyciem Agitii.

Już mamy program do rekrutacji. Czy wdrażająca Agitię musimy ręcznie przepisać dane?

Zasadniczo nie. Oferujemy możliwość migracji z aktualnie używanego przez Państwa oprogramowania do Agitii. To, czy taka zautomatyzowana migracja jest możliwa oraz jej ewentualne koszty są każdorazowo ustalane indywidualnie na podstawie analizy konkretnego przypadku. Może się zdarzyć, że przejście na Agitię będzie proste i krótkotrwałe, może się zdarzyć iż Państwa oprogramowanie uniemożliwia wykonanie takiej migracji automatycznie.

Agitia nie spełnia moich wymagań. Czy można ją rozbudować na życzenie?

Tak. Oferujemy możliwość rozbudowy naszego oprogramowania o wymagane przez Państwa funkcjonalności. Wykonalność oraz koszt takiej rozbudowy są wyceniane indywidualnie.

W jakim języku obsługuje się Agitię?

Interfejs użytkownika w Agitii jest w całości w języku polskim. Docelowo, planujemy przygotowywać dla Państwa również inne wersje językowe.

Czy dane w Agitii są bezpieczne?

Tak. Zdajemy sobie sprawę, że zarówno dane osobowe kandydatów do pracy, jak i dane biznesowe o prowadzonych przez Państwa rekrutacjach są danymi bardzo wrażliwymi. Dlatego, komunikacja między przeglądarką a systemem odbywa się w oparciu o bezpieczne, szyfrowane połączenie internetowe.

Agitia została skonstruowana tak, aby była zgodna z Ustawą o Ochronie Danych osobowych. Więcej dowiedzą się Państwo w sekcji GIODO.

Czy muszę dysponować specjalną infrastrukturą techniczną?

Nie. Agitia jest sprzedawana w różnych pakietach, zależnie od Państwa wymagań. Wybór pakietu z hostingiem systemu w naszej firmie nie wymaga posiadania przez Państwa posiadania zaplecza serwerowego.