Zobacz więcej
Obejrzyj galerię ekranów, ilustrującą opisywane funkcje systemu.
Obejrzyj galerię ekranów, ilustrującą opisywane funkcje systemu.
Agitia umożliwia długofalowe gromadzenie danych o kandydatach do pracy, wraz z opisem ich kompetencji.
Z poziomu bazy danych kandydatów, można dołączać ich do aktualnie prowadzonych procesów rekrutacyjnych.
Agitia umożliwia łatwe poruszanie się po bazie kandydatów, poprzez filtrowanie kandydatów po wielu kryteriach, takich jak na przykład dane osobowe czy status zatrudnienia.
Agitia oferuje możliwość przypisywania tagów, czyli etykietek (flag) kandydatom. Tagi mogą być definiowane zależnie od potrzeb (na przykład "Ważny kandydat", "Kandydat o wysokich kwalifikacjach"). Tagowanie jest proste i możliwe już z poziomu listy kandydatów - poprzez kliknięcie w ikonkę odpowiadającą etykietce. Tagi stanowią użyteczny mechanizm dla rekruterów, pozwalający na łatwą klasyfikację kandydatów.
W obrębie bazy kandydatów, Agitia oferuje kilka narzędzi wspomagających. Pierwsze to wskaźnik kompletności informacji o kandydacie. Agitia pokazuje, jakie dane o kandydacie zostały wprowadzone w systemie. Pozwala to na kontrolę kompletności informacji przechowywanych w systemie. Wskaźnik kompletności pokazuje, czy dla danego kandydata wgrano plik z CV, uzupelniono przebieg edukacji, zatrudnienia, preferencje zatrudnienia, znajomość języków obcych oraz czy zgromadzono informacje o profilach w serwisach społecznościowych.
Edycja danych kandydata wspomagana jest przez Inteligentnego Asystenta. Jest to widget podpowiadający, jakie dane o kandydacie należy jeszcze wypełnić.
Utrzymywanie dużej bazy kandydatów rodzi ryzyko, że pojawią się w niej duplikaty - czyli wielkokrotnie wprowadzone zostaną dane jednej osoby. Agitia oferuje Narzędzie Wyrkywania Duplikatów, które pozwala zidentyfikować takie sytuacje i je usunąć - poprzez potwierdzenie przez rekrutera, że dwa wpisy w bazie kandydatów dotyczą tej samej osoby. Oprócz zidentyfikowania duplikatów, system pozwala na ich usunięcie przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich danych. Agitia pozwala automatycznie złączyć wielokrotnie wprowadzone dane tak, aby odnosiły się do jednej osoby.
Dane dowolnego kandydata można wyeksportować do pliku PDF, przeznaczonego do wydruku w formacie A4. Wydruk zawiera wszystkie dane o kandydacie, oraz posiada miejsca na wpisanie notatek odręcznych przez rekrutera. Dzięki temu, rekruter może przygotować się do przeprowadzenia spotkania rekrutacyjnego bez dostępu do komputera. Pozwoli to zagwarantować komfort Państwa kandydatom podczas spotkania - będą Państwo posiadali wszelkie informacje o kandydacie na wydruku (wraz z możliwością notowania podczas spotkania), tym samym kandydat nie będzie miał poczucia, że jest kolejną osobą wprowadzaną do systemu informatycznego.